söndag 22 februari 2009

Oscarsgala!

Hallå, jag hade ju glömt att det är gala ikväll. Kanal 9 visar hela showen live och jag ska spela in den. Jag är nog bara säker på en sak. Mickey Rourke får en Oscar för The Wrestler.* Med andra ord säger jag mot mig själv, jag har ju faktiskt gjort en lista över mina Oscarsval. Utan att ha sett större delen av filmerna. Bra jobbat där.

Men nu ljuger jag. Wall-E borde inte heller ha några större problem med att ta hem sin Oscar för Bästa animerade film.

Jag hoppas på Heath Ledger också förstås.

För övrigt hoppas jag på att få se några sjukt snygga klänningar.

* Jag måste se den filmen snart. Det är å andra sidan ganska många filmer som jag vill se just nu...

2 kommentarer:

  1. Hur kunde jag glömma! Brukar faktiskt spana in Oscarsgalan, men det går säkert någon sammanfattning.

    SvaraRadera
  2. Ja, det gör det nog. Kolla SVT t ex.

    SvaraRadera