fredag 13 februari 2009

Fredagen den 13:de februari 2009

Livet suger ganska hårt just nu. Någon nära mig och Maken är sjuk. Väldigt sjuk. Jag vet inte hur det kommer att gå. Maken är bedrövad, för att använda ett ord som inte tas fram varje dag. Idag var jag på jobbet ca 50 minuter innan jag åkte hem. Jag måste vara stark, men är inte säker på hur stark jag kan vara.

Vet inte hur mycket jag kommer att skriva här under den närmaste tiden. Ska dock försöka, det gäller att ha kvar rutinerna.

Rutinerna ska som sagt vara kvar och ikväll blir det "Let's Dance". Men helt kul blir det inte.

Jag tänkte att S skulle få sin bebis idag. Dels eftersom hon redan gått över tiden så mycket (skulle kommit förra måndagen), men dels också pga av att hennes far, min svåger, drömt en dröm som fastställde nedkomsten till idag. Men jag har inte hört något, så den väntar ett tag till med att komma ut. Det hade varit kul om den fötts på samma dag som jag åtminstone. Men bebisen väntar. Lika envis som sin mamma. Och som mig. :-)

1 kommentar:

  1. Verkar vara jobbigt där hemma.
    Du har rätt i att rutiner brukar vara bra när det krisar.
    Idag har det varit vårsol ute.
    KRAM!

    SvaraRadera