fredag 27 februari 2009

Helg!

Gud så skönt. Jag firade in helgen genom att gå och klippa mig och sedan handla mat inför kvällen. Är numera sjukt kortklippt, men det kändes riktigt trevligt.

Glömde tipsa om en sak i kväll: Skavlan på SVT1 kl 21. Mads Mikkelsen & Stellan Skarsgård är med och det borde vara trevligt. Snacka om nordisk samproduktion...

Dessutom: I morgon klockan 21.05 på SVT2 visas Doktor Glas med Krister Henriksson. Se den! Jag såg föreställningen förra året och den var helt underbar.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

  1. Jäklar, klart man måste se Mads! Han anstränger sig också och kan prata svenska, impad. Annars älskar jag numera danska efter att från början ha tyckt att det var fult. Men jag har sett så många danska serier...

    SvaraRadera
  2. Han pratar en väldigt bra svenska. Charmig är han också... :-)

    SvaraRadera