tisdag 3 februari 2009

Viktväktarna

Som svar på kommentar här nedan: Jo, jag går på Viktväktarna fortfarande. Min princip är att gå varje måndag. Om jag inte håller mina rutiner går det snabbt åt pipsvängen.

Anledningen till att jag inte skrivit något om det är helt enkelt att jag inte kommit in i rätt tänk efter jul och därmed har det går si och så med viktminskningen. I går hade jag gått upp ett halvt kilo, vilket är ganska irriterande. Förmodligen beror detta på Svärmors goda kycklingschnitzel i lördags och slottssteken hemma hos J&M i söndags. Gott var det i alla fall... :)

Målet med den här veckan är dock att räkna poäng som en duktig liten viktväktare. Mina poäng för dagen är tyvärr redan uppätna och jag känner mig lite småsugen. Vi har ett problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar