måndag 16 februari 2009

Måndag kväll...

Just nu mår vi ganska gott, både Maken och jag. Efter jobbet mötte jag upp A1 och letade upp Hermans ekohandel på Tegnérgatan. Vilken underbar affär! Så mycket ekologiska varor samlade på ett och samma ställe. Great stuff! Jag handlade så mycket som jag inte ens visste att jag behövde. :-)

När vi var klara ringde jag Maken och vi åkte tillsammans till Svärmor. Jag köpte choklad och ett lugnande te till henne i den ekologiska affären. Hon var pigg och glad. Skönt att se! Hennes behandling startar i morgon.

När vi kom hem lagade jag pasta med tomatsås. Jag hade i lite extra vitlök, oregano och salt med chili. Gott. Maken tog tre portioner och det var en ledtråd till vad han tyckte.

Nu ska jag äta en maräng och slötitta på TV ett tag. All in all en bra dag, trots allt.

2 kommentarer:

  1. Skönt att det blev så mycket bättre! Att det alltid vänder/växlar, även om man inte alltid tror det.

    Det där Hermans ska jag minsann prova någon gång!

    SvaraRadera