torsdag 26 februari 2009

Torsdag 26/2, 2009

Ganska tråkig dag idag. Mycket jobb och ett eller två ganska trista möten. När jag var på väg hem tänkte jag ta en promenad hem, men insåg att det regnade och avstod.

När jag kom hem och tittade genom min e-post fick jag dock en trevlig överraskning. Syster I hade skickat mig några foton på Julia, S:s lilla bebis. Så fruktansvärt söt! Väldigt gulliga kort. De gjorde min dag.

Nu är det dags för middag och sedan ska jag se på den nya serien som jag spelade in igår, Lie to me.

Snart ska jag också avslöja för Maken att jag köpte ett par TV-serier, säsong 1 av Boston Legal och Bones. Båda är sådana serier jag varit nyfiken på ett tag och nu var det bra pris på Discshop, 169:-/styck.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

  1. Tycker du att The Mentalist eller Lie To Me var bättre?

    SvaraRadera
  2. Det blev inte av att jag såg Lie To Me igår, Maken lade in ett veto. Än så länge kan jag dock säga att The Mentalist inte riktigt motsvarar mina förväntningar. Jag trodde att den skulle vara mer fängslande.

    Vad tycker du?

    SvaraRadera