fredag 20 februari 2009

Vinnarskalle

En värdig segrare i På spåret. Jag gillar verkligen Johan Wester. De förtjänar att vinna. Jag tyckte i och för sig synd om Rosenfeldt/Gerdin när de svarade Hardcastle på sista resan. Finns den platsen ens? Kul att komma tillbaka till Edinburgh igen. Riktigt trevlig stad.

Let's Dance då? Jo då, rätt par försvann. Jag tycker fortfarande att Morgan är bättre än Laila och jag ser fram emot att se dem i final. Ja visst ja - snälla, låt CJ åka hem nästa vecka. Det blir verkligen inte mycket sämre än så.

2 kommentarer:

  1. En söndagshälsning från en som sett reprisen av Lets Dance... Som jag sen följde upp med att kolla runt på kanalens sajt. Jag kollade Morgans gamla danser och skrev en kommentar i bloggen. (Lite kär i den mannen.) Haha, känner mig nördigt besatt, jag som tyckte att jag moget satt och såg På Spåret och hoppade över en vecka...

    SvaraRadera
  2. Hahaha... Ner i Let's dance-träsket med dig. :) Jag har inte gått så långt att jag kommenterat på deras blogg ännu (men jag funderar på att lägga till honom som vän på Facebook...)

    SvaraRadera