fredag 5 september 2008

Pointsräknare

Jag hittade en Pointskalkylator på en amerikansk sida. Det är bara att klicka in det som efterfrågas, så kommer det fram hur många points det är i det man ätit:


Visit DietsInReview.com. Hundreds of Diets to pick from like Weight Watchers and Weight Watchers for Men.
Weight Watchers and Weight Watchers Points are registered trademarks of Weight Watchers International Inc.


Om man klickar vidare till den ser man också hur jäkla många olika dieter det det finns. Sjukt, egentligen. Det är kanske inte helt samma beräkning på varor här och där, men i stort så...

Själv hittade jag en trevlig Smoothie från Tropicana med frukter som enda ingrediens. Jag tog en med mest smak av hallon & jordgubbar, riktigt god!

Och nej, det här ska inte bli en "sådan där" blogg, men när jag ser något som är intressant för mig så skriver jag om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar