måndag 23 februari 2009

Statyetter

Små kommentarer till Oscarsgalan innan jag kommer hem och kan se den. Utifrån det jag läst om själva galan ser jag fram emot att se Hugh Jackman.

Jag var faktiskt helt säker på att Mickey Rourke skulle ta hem statyetten för bästa manliga huvudroll. Det har talats så mycket om att det är hans livs roll. Att Sean Penn fick den är dock förmodligen helt välförtjänt också. Han är otroligt duktig, men jag tycker ändå lite, lite synd om Rourke.

Wall-E:s Oscarstatyett för bästa animerade film är lika lite en chock som Heath Ledgers för bästa manliga biroll. Välförtjänta, båda två. Men kan karln få vila i frid nu?

Slumdog Millionaire låter bättre och bättre. Jag ser fram emot att se den!

Läs även andra bloggares åsikter om

3 kommentarer:

  1. Roligt att du har skapat en ny "Vi-blogg"! Intressant och spännande och framför allt modigt, tycker jag! Självklart blir jag läsare.

    Men jag blev lite förvirrad först när den gamla profiltexten uppe till höger på den här sidan var borta och var ersatt utan direktlänk till din nya blogg, det ska du väl ha?
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Har inte mycket att kommentera på detta, men jag tänkte mest titta förbi och säga hej!

    SvaraRadera
  3. Cliff: Hej hej :) Alltid kul när du tittar in.

    Jenny: Bra att du sa till mig. Det blev lite fel, tydligen. Ska justera det så fort jag kan :)

    SvaraRadera