lördag 7 februari 2009

Fredag/Lördag

Jo, det är ju faktiskt lördag nu. Det blev både badminton, våfflor och Let's dance. Tyvärr har jag också fått - vad som kan vara - ganska dåliga nyheter, därför blev inte kvällen helt perfekt om man säger så. Ingenting har hänt mig eller Maken, men någon som står oss nära. Eftersom jag inte tänker måla Fan på väggen kommer jag inte att skriva mer om det just nu.

Nu ska jag sova och när jag vaknar är Maken hemma. Yay!

Ps. Om jag nu ska skriva något om dagens avsnitt av Let's dance är jag faktiskt besviken över att Kitty fick så låg totalsumma och att inte Carl-Jan var i botten. Morgan Alling var som vanligt suverän, Nicklas likaså. Både jag & A1 (men mest jag) var lite förvånade över att en så pass stor man som Magnus S faktiskt rör sig så graciöst. Och ja visst, bye bye Hasse! Jag trodde att du skulle vara kvar en vecka till och att CJ skulle ryka. Karln må vara charmig, men kunna dansa... Inte så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar