onsdag 11 februari 2009

Kvällsbestyr

Nu är jag hemkommen från träning och känner bara för att slappa. En timmes Ki-jympa på Friskis vid Ringen var precis vad läkaren ordinerade och nu är jag hyfsat pigg igen.

Jag tacklade av en del på eftermiddagen och var rejält seg strax innan passet började. Cirka 55 minuter med armhävningar (usch), situps, boxning och inte så få höga sparkar gjorde dock susen.

Maken borde vara hemma strax efter 22 och då tänkte jag ha något i matväg åt honom. Tänkte hemlagat potatismos och utbankad lövbiff, men det kanske blir för stabbigt? Jag är otroligt sugen på potatismos.

Annars håller jag på att ordna vissa födelsedagspresenter. Riktigt roligt att hålla på, faktiskt. Jag har en delpresent till Maken som jag tänkte slå in nu, det gäller att passa på innan han kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar