fredag 27 februari 2009

Det finns så många dåliga ordvitsar...

...men visst är det lite kul att Kristian Luuk ska ta över På spåret. Luuk som lok, liksom... Det känns som om det kommer att bli ett nytt klientel i tågvagnarna nu och jag ser i synnerhet fram emot att Fredrik Lindström med största sannolikhet återkommer. Gamla polare från Hassan som de ändå är.

Jag kommer att saknas alla dåliga Göteborgsvitsar dock. För de kommer väl ändå inte att vara kvar?

Och vem kommer att vara domare? Det är kanske där som herr Lindström kommer att hamna? Hmm... Inte helt fel, om ni frågar mig...

Läs även andra bloggares åsikter om ,

2 kommentarer:

  1. Supertrist med Luuk tycker jag, besviken... om jag nu ska engagera mig så pass. Skulle dock livas upp rejält med Fredrik Lindström som bisittare, en bra gissning!
    Vore kul med lite "nya" tävlande, bara de inte tar folk som ska vara uttänkt moderna och ungdomliga men inte kan något...

    SvaraRadera
  2. Nja, jag tror att lite torr Stockholmshumor kan vara vad det programmet behöver... :)

    SvaraRadera