lördag 7 februari 2009

Lördag i sängen

Ja, i alla fall för Maken. Han kom hem kl 8 i morse, väckte mig, lyckades vara vaken ett par timmar och nu är han en slocknad hjälte. Han gick och lade sig vid 11.30, hoppas att han kan sova några timmar, han kommer att behöva det.

Och han hade med sig presenter! Det känns som om han köpt med sig halva Starbucks hem. I påsen jag fick fanns det två kaffemuggar, kaffebönor, After coffee-mints (dock inte cinnamon) och sist men inte minst - en flaska Starbucks kaffelikör. Jag är en ganska lycklig lärarflicka just nu. Jag framstår som en aning manisk, men det bjuder jag på.

Bilder kommer senare. Nu ska vi åka ut och gratulera Svärfar på födelsedagen.

2 kommentarer:

  1. Presenter, härligt! Man blir lite ressugen...

    SvaraRadera
  2. Ja, jag vill också åka iväg någonstans! :-)

    SvaraRadera