lördag 28 april 2012

För ett år sedan - del tre

Vår första fådelsedag. Stort. Jag kan inte påstå att vi firat så där otroligt mycket idag, men vi har varit tillsammans. Jag är så otroligt tacksam för att just Pusselbitarna kom till just oss. De är så perfekta och vi har verkligen blivit en familj. Allt har fallit på plats, och de där pusselbitarna - de saknas oss inte längre. Pusslet är färdigt.

När jag ser bilder från den första tiden märks verkligen deras utveckling. De ser så små ut då och så stora nu. När vi tog fram deras cyklar nu förra veckan syntes en annan skillnad. De som knappt nådde ner till pedalerna i höstas, nu måste vi höja deras sadlar. P1 ska nog t o m få ny cykel, tror jag.

Nu sover de små och jag ska umgås med Maken. Utan dator och telefon, har jag lovat. Vi får se hur det går... :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar