tisdag 24 april 2012

Produktiv dag

Klockan är lite över nio och jag har redan hunnit

  • Ge barnen mat och gå med dem till förskolan
  • Skicka en anmälan till Försäkringskassan
  • Tvätta en maskin tvätt
  • Ge undulaterna mat
  • Bli trött igen (oops...)
De två längst bak är alltså likadana
som den längst fram...
Jag var inne på Kappahl vid Sergels torg igår med Pusselbitarna när jag väntade på att träffa Maken. Rean på barnkläder var riktigt bra där. När jag kollade rean i Bromma kostade tröjorna 50-75 kr, men inne i stan fick jag dem för 30 kr styck. 

Jag gick ut ur affären med fyra tröjor till P1 och en till P2 (98/104 var något utplockat). Jag köpte ett par likadana, men i olika färgkonstellationer. Om P1 inte vill ha dem så kan jag alltid spara dem till kommande presenter, eller sälja dem vidare på Tradera.

2 kommentarer: