onsdag 4 april 2012

Onsdag

Underbar dag idag! Blå himmel och lite, lite värme. Me likey.


Jag tror att det blir en repris på gårdagens aktiviteter när jag hämtar pojkarna på förskolan sedan. Vad de gjorde?





Jo, bubblade lite. :-)

Tänkte åka in till stan idag och ta en sväng på Spira. Jag får se hur trötta barnen är när jag hämtar dem.

I morgon bär det av till mamma. Underbart! Synd bara att jag precis insåg att jag glömde ta upp laxen ur frysen igår kväll. Gör det nu när jag kommer hem och hoppas på det bästa.

Ha en underbar dag!

4 kommentarer:

  1. Ser framemot att ni kommer söderut. Hoppas vi ses på påskafton /Systerdotter

    SvaraRadera
  2. Skönt att det är lite varmare nu iaf.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur? På tiden att det känns lite mer som vår - säger jag som missade förra veckan här hemma... :)

      Radera