torsdag 26 april 2012

Torsdag.

När pojkarna kom hem från förskolan hade vi en liten ceremoni för Grappo och begravde honom i trädgården. Sedan åkte jag och Pusselbitarna till Bromma Blocks. Jag hade bilen idag eftersom Maken är hemma sjuk. Förkylning. Alltså nästan död. Nej då, men nästan utan röst.

P2 somnade på vägen dit och sedan var han skitjobbig i 45 minuter efter att han vaknade. Skrek och gnällde. Efter lunch bättrades dock hans humör och vi kunde gå omkring lite. Skönt.

I morgon är planen att vi ska till Skansen. Jag hoppas bara att det inte regnar, har nämligen pojkarnas regnställ på förskolan... Jag har ett extra till P2 och köpt ett extra till P1 på Tradera, men får det nog inte förrän tidigast måndag-tisdag.

Om jag har tur hinner vi en sväng till söder också. Mina glasögon har kommit! Så nyfiken hur de blev!

Hmm... Nu blev jag sugen att åka in i eftermiddag... :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar