onsdag 11 april 2012

En helt vanlig onsdag

Förutom det faktum att jag gått över 50 000 besökare då. 50 100 för att vara exakt, kl 22.48. Häftigt! Jag måste erkänna att med tanke på att det är en del som faktiskt går in här varje dag trodde jag att det skulle förekomma fler kommentarer. Jaja, så är det.

Har precis överraskat Maken med att hitta -hela - avsnitt av Storage Wars på Youtube. Han trodde mig inte, men tji fick han. I o f s otextat, men i alla fall. Nu börjar vi se säsong 2... Men hur i hela fridens namn kan man höra vad auktionsförättaren säger?!

P2 överlevde bullsovandet för övrigt. Jag kollade hans puls typ var femte meter - hönsmamma - och det gick bra. Han fick sova sittande, jag lade aldrig ner sätet. För säkerhets skull - jag vet inte om det de facto var farligt, men jag tar inga risker med mina pusselbitar. Hellre kolla en gång för mycket än för lite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar