måndag 23 april 2012

Miss i planering.

Nej då, jag har inte varit borta från bloggen hela dagen p g a glömd telefon. Istället handlar det om ett glömt möte.

När jag kom med Pusselbitarna till öppna förskolan idag fick jag veta att ikväll, då är föredraget om inskolning till förskola och skola som jag anmält mig på. Oops. Glömt. Jag tog kort på lappen med datum o tid för att minnas, men glömde att skriva in i kalendern.


Jaha, bara att stressa till Maken, lämna barnen och stressa tillbaka till öppna förskolans lokaler. Typiskt.

Men det var bra och lärorikt. Ska prata med pojkarnas pedagoger i morgon om lite saker.

Kan även meddela att jag verkar vara lika dålig på att uppdatera med såväl som utan barn i min omedelbara närhet. Kanske beroende på att jag numera när jag är ensam ringer upp de jag inte kan prata med när jag har barnen pga allmän oro från barnens sida. Lät den meningen lika snurrig som jag tyckte när jag skrev den? Förmodligen. Skyller på blodsockerfall. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar