fredag 13 april 2012

Fredag kväll

Fläskfilé med balsamvinägersås, ris och blomkål. Dessutom 1 1/2 glas rött. Mums! Det behövdes för att pigga upp mig med tanke på det usla vädret vi har här ikväll. Grått och regn.

Om en halvtimme börjar Let's dance och då har vi utlovat popcorn. P1 har redan talat om för oss att han gillar dans, så det blir nog inte så mycket sura miner tror jag. Eller... Tja P2 har varit ganska grinig idag, så han kan nog mycket väl vara motvalls. Vi får se.

I morgon blir det IKEA med Farfar. Sedan har jag planerat att kolla efter både blommor på Plantagen och skor till Pusselbitarna när vi ändå är i Barkarby. Söndag blir Skansen - om det inte är för uselt väder.

Vad är era planer för helgen?

6 kommentarer:

  1. Jaså, vi siktar på Skansen imorgon istället :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kollade vädret och då skulle det vara mulet och 4 grader i morgon. På söndag skulle det vara mulet och 10-11 grader. Men med min vanliga tur blir det väl kanonväder i morgon! :)

      Radera
    2. Hmm, man kan väl konstatera att vi inte kollat vädret innan. Vad hände med våren liksom?!

      Radera
    3. Jag tänkte faktiskt på dig när jag vaknade i morse, såg snön och somnade om. Kanske vi krockar på Skansen i morgon istället? :)

      Radera
  2. Här blir det flytt för hela slanten.

    SvaraRadera