måndag 16 april 2012

Hoppsan...

Igår fick jag ett mail. Det var från någon sajt för att samla in familjemedlemmar som jag anmält mig till för en halv evighet sedan. Vad de ville informera mig om? Jo, att jag hade bröllopsdag idag. Oops... För en gångs skull hade jag - som i vanliga fall är übernoga med sådant - totalt glömt av att vi gifte oss idag för åtta år sedan. Gummibröllop... Behöver jag nämna att jag ser fram emot att fira bröllopsdagar som innehåller lite finare ord? Typ guld och diamant. :)

Men... Grattis Älsklingen! Vår bröllopsdag var en helt underbar dag som jag aldrig glömmer. (I synnerhet p g a att jag fick parkeringsböter...)

Mitt frieri bestod till stor del av titeln till denna låt och skrevs upp på griffeltavlan i vårt kök på skottdagen 2004. Jag älskar låten och gruppen, så det var ett enkelt val. Tyvärr bara musik + text i videon, men låten är bra trots allt.



4 kommentarer:

  1. Grattis (väldigt sent) på bröllopsdagen!

    SvaraRadera
  2. Grattis! :-)
    Kul med Dixie Chicks.
    Och spännande med den nya blogglayouten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! De är ju - ännu en - gemensam favorit för oss. :)

      Radera