tisdag 25 oktober 2011

Kvällsaktivitet

Bra samtalsgruppsmöte och dessutom lyckades jag köpa lite goda kolor innan. Allvarligt talat, ni anar inte hur goda de är, om ni inte smakat dem. De har även en cool blogg, kolla in! :)

Vi pratade en hel del om gränsdragningar idag, hur man ska göra för att få en bra anknytning och samtidigt vara tydliga och kunna säga till ordentligt om det är något som händer. Mycket intressant ämne och något som jag helt klart kommer att ta till mig. Vi lär fortsätta prata om detta de kommande träffarna.

Just nu kollar jag på Värsta pojkvänsakademin på TV3. Eller snarare satte Maken på programmet på TV3 Play och gick och lade sig. Typ tack. Oh. My. God. Så tacksam jag är över Maken. Och dessutom: om man nu anmäler sin kille till ett sådant program för att han är en dålig pojkvän, killen åker ut och frågar tjejen om hon vill följa med hem trots att han åkt ut p g a att han inte visar några framsteg - ber man inte killen fara och flyga då? Nej, jag är nog för gammal och tar programmet på för stort allvar. Om jag kommer att se på programmet igen? Kanske, om jag råkar slå på TV:n. Inget jag kommer att söka efter.

Ska nog gå och lägga mig nu. Jag har suttit med översättning av P1:s uppföljningsrapport, men den får bli klar i morgon.

Farfar kommer hit i morgon för att passa P2 medan jag åker till logopeden med P1. Om vi hinner blir det en sväng till Spira också. Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar