lördag 15 oktober 2011

Barnmässan

Med tanke på att P2 gillar apor
var detta ett enkelt val...
Heldag med J. Barnmässan, Hemmässan och sedan hem till dem och äta middag & umgås. Trevligt! Det blev en del shoppande på plats, bland annat jeans på Name it och tröjor på Meandi, Blingo och Kameleont (se bilden här bredvid).

Jag köpte även något till mig - ett halsband från Familjesmycken. Jag beställde ett som ser ut som på bilden. På sikt ska jag också sätta dit ett silverhjärta med Makens namn.  Under mässdagarna var det 25% rabatt på halsbandet. Jag nojjade ett tag och bestämde mig sedan för att köpa det. Så snyggt! Det tar upp mot två veckor att få det. Längtar! :)

4 kommentarer:

  1. Jo, jag blev tokförtjust i det redan i somras när jag googlade runt. Ren slump att jag hittade dem på mässan.

    SvaraRadera
  2. Ja, vilket fint halsband! Och jag tycker tröjan var jättefin också! Hoppas besöka barnmässan någon gång i framtiden. Vi gjorde "vuxengrejer" som Fotografiska istället nu... ;)

    SvaraRadera
  3. Hedda: Nästa år kanske vi kan gå tillsammans? :)

    SvaraRadera