söndag 23 oktober 2011

Sista tankarna för ikväll...

Både jag och Maken är trötta, så det blir en tidig kväll ikväll. Tänkte fara in till Spira i morgon, men vi får se. Med pendeltågstrasslet så kan det blir lite väl onödigt mycket stress för mig. P1 ville åka till Bromma Blocks istället, vi får se vad det blir.

P2 ska så smått börja att vara utan blöjor nu. Jag får se om vi testar redan i morgon, det beror på hur han känner inför det. Jag är skeptisk, jag menar, han har inte ens försökt att sitta på toaletten eller potta - eller jo, två gånger, men båda gångerna blev han skitsur (no pun intended) :).

Så fick jag lite ångest över telefoninköpet också. Dyr, är den verkligen värd det? Och har jag valt rätt abonnemang? Men jag får i alla fall Spotify i mobilen nu, ett år gratis. Det ser jag verkligen fram emot. Min plan var att byta till Tele2 nu, men jag stannar hos Telia. Jag kommer garanterat att ångra mig till o från, men just nu tror jag att det är rätt för mig.

Jag hoppas att ni får en kanonvecka! God natt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar