lördag 1 oktober 2011

Förresten, nämnde jag...

...att barnen var ganska trött i slutet av Kistasvängen? Joråsåatte... De fick bäras ut ur ICA-butiken och till bilen. Jag tänkte att de skulle få en liten tupplur på en timme eller så, men nej.  Lilleman grät och skrev av trötthet nästan hela vägen hem. När han började tackla av och började somna, vad gjorde Maken då? Väckte honom eftersom det skulle bli för sent för honom att sova. Tack som fan. Nu har vi en liten irriterande zombie här hemma. Som egentligen måste sova en stund på eftermiddagen varje för att inte vara odräglig. Gissa hur han är nu? Typ så här:

Anar du en gemensam faktor...?

2 kommentarer:

  1. Aj då. Hoppas de sover gott i natt i alla fall.

    Sv:
    Jag får lägga ut kläderna på tradera eller fixa en bloppis. Har en del kläder som vi inte hunnit använda eller som inte passat. Vi har haft glädjen att få så mycket presenter i vissa storlekar. Det finns ju inga garantier för att de blir fler barn så då känns det onödigt att spara massa kläder...

    SvaraRadera
  2. De har däckat, det gick riktigt fort ikväll. Jag hann inte ens somna bredvid P1 som jag vanligtvis gör. :)

    SvaraRadera