onsdag 5 oktober 2011

Väntan...

Jag väntar på systerdöttrarna. Jag väntar på Maken (ja jag vet, det är dumt, han kommer ju inte hem förrän på söndag...). Jag väntar på iPhone 4S. I den ordningen faktiskt, eftersom de förstnämnda borde tufftufftuffa in på Stockholm C om en liten stund, efter en ganska lång och jobbig resa.

iPhone 4S... Tja, den verkar ju ha mycket av det som det skvallrades om tidigare, förutom just den där 5:an då'rå. Röststyrda SMS, bättre kamera, 64 Gb lagringsutrymme, snabbare surfande (i alla fall för mig som har en 3GS)... Jag är rätt säker på att jag kommer skaffa den. Är dock lite orolig till glasbakdelen, jag har en tendens att tappa mina telefoner och det känns som en trist sak att göra.

Apropå Maken... Jag ska maila över pojkarnas storlekar sedan. De ser ju lite annorlunda ut, men han kan i alla fall kolla. Undrar hur skostorlekarna ser ut? Måste kolla upp det också...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar