söndag 2 oktober 2011

Sprayfärg

Båda Pusselbitarna klipptes idag. Kanske lite väl kort för min smak, men de är söta ändå. Efteråt ville de ha färg i håret, närmare bestämt blå färg. (Snarare: P1 ville ha blått och ville P2 ha det också.)

Vet ni hur dåligt blå sprayfärg syns i mörkbrunt hår? Mycket. Tur att vi visste att den fanns där så vi kunde säga hur snyggt det var. Skeptisk till att någon kommer att se det i morgon.

Nästa gång ska jag lobba hårdare för röd, orange eller rosa färg. Eller lila, kanske. Det här var dock helt bortkastat. Men pojkarna gillade det, så jag får nog revidera den tanken.



2 kommentarer:

  1. Vad är detta! Inga bilder på frisyrerna :-) Jag röstar på lila tills nästa gång!

    SvaraRadera
  2. Helt enkelt på grund av att det inte syntes över. huvud. taget. Jag tror att lila blir ett bra alternativ nästa gång. Något lite ljusare i alla fall.

    SvaraRadera