lördag 29 oktober 2011

Fick i o f s inte min nya telefon*, men jag fick i alla fall...

...mitt nya halsband i fredags. Silverkedja, siffran 1 med P1:s namn och siffran 2 med P2:s namn. Dessutom ett genomskinligt plexihjärta för Maken. Love it. Precis som bilden här bredvid, men med andra namn.

I natt är det dags att dra tillbaka klockan. I morgon får man sova en timme längre. Hoppas jag. :)

Kollar på Så mycket bättre på eftersändning. Bra program, jag gillar de flesta artister som är med. Jag var inte medveten om att E-Type skulle vara med, men det förklarar alla artiklar jag läst om honom den senaste tiden.

---

Gick upp för att trösta P1 som vaknade och var sjuk. Nu sover han i vår säng. Under tiden passade Maken på att sätta på någon skum fransk gangsterrap istället för programmet vi såg på. Måttligt road... OK, nu blev det Chicken wings med Beautiful south istället. Bättre. Fin låt. Lyssna på Spotify.

...och nu gick vi tillbaka till programmet. Bra där. Mikael Wiehe spelar en av de mest kommersiella låtar jag vet - Blå blå känslor. Intressant. Och rätt bra.


*Avd. Ja e'nte bitter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar