torsdag 27 oktober 2011

Dagen som gått...

De första skolkorten är tagna och jag är nöjd. P1 skrattade, trots hans försäkringar om motsatsen, och P2 visade upp finaste smilgropen. :) Nu har jag beställt kopior så det ska räcka för ett tag... :)

Det var många barn där idag och det var lite stressigt för pojkarna. P1 sprang runt som en galning med en kärra och knipsade nästan hälsenorna på andra - både barn och vuxna. Han lugnade dock ner sig efter en stund. Efter lunch lekte de mest med nya kompisen A som kom dit. Dessutom var det ett par andra barn som de också klickade med, roligt!

Nu är i alla fall Mami slut som artist och ser fram emot pojkarnas sänggång. Jag vill slösurfa ett tag och sedan sova. Jag vet att jag även måste skriva klart P1:s uppföljningsrapport, men det gör jag samtidigt... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar