lördag 29 oktober 2011

Utmärkelse! :)


Nu följer några saker som man ska göra när man fått denna award:


Länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.

1. När ingen ser eller hör mig… sjunger och dansar jag. Högt, yvigt och inte vidare bra. I bilen blir det väldigt mycket sång. Så fort jag sätter mig i bilen och ska köra ensam kör jag igång musiken i telefonen och sjunger med. Gärna till Glee eller Säkert! för övrigt. 
2. Jag går aldrig hemifrån utan… två saker. MIn älskade iPhone och skötväskan. Shit vilken mamma jag är. Nu för tiden har jag allt i den väskan. Jag skojar inte. Mobilladdare, plånbok... I går när jag var på Systemet var det t ex den enda platsen jag kunde lägga de två vinflaskor jag köpte eftersom korgen under vagnen var full med extrakläder.
3. Min blogg heter som den gör för att… När jag började blogga kändes det som att alla hade en blogg. När jag skulle välja namn tänkte jag att det där kan vem som helst göra - varför då inte jag också? Sedan blev det ju en hel franchise på temat, både vi och alla fyra
4. Om jag vågade skulle jag… Jag är inte så höjdrädd, men jag gillar inte göra saker som rör sig på höga höjder, t ex Fritt fall, bungy jump och sådant. Jag tror att jag skulle vila våga testa. Åtminstone bungy jump. Fast... Kanske inte. :)
5. Om tio år kommer jag att… vara nästan 50 år. Mina barn är tonåringar (help me God).  Jag tror att det kommer att vara bra. 

De fem som jag skickar vidare till är...

Nej, jag skickar ut utmärkelsen till alla som finns i min blogglista. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar