tisdag 11 oktober 2011

And now for something completely different...

I morgon ska iOS5 finnas för nedladdning. Det ska bli spännande att se hur det ser ut. Tydligen ska det funka på min 3GS, men jag antar att det finns en del som inte kommer att funka helt optimalt.

En miljon förbeställda iPhone 4S. Hur kommer det sig egentligen att man inte kan förbeställa telefonen via Tele2 el Telia p g a att Apple inte vill det, när man man göra det i USA? Jag antar att det är p g a det är USA...

Nu ska jag ta och installera nya iTunes. Appleinsnöad? Jepp... I alla fall just nu. :)

2 kommentarer:

  1. Hej Teachmom,

    I dagsläget kan man inte förboka iPhone4S. Om den möjligheten dyker upp kommer vi att kommunicera det på http://www.tele2.se/iphone-4s.html. Anmäl gärna ditt intresse i formuläret där så håller vi dig underrättad om nyheter.

    Med vänliga hälsningar

    Michaela Lindell, Tele2

    michaela.lindell@tele2.com

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Jag ska fundera på det.

    SvaraRadera