torsdag 1 januari 2009

1 januari 2009

Det låter alltid lika spännande - första dagen på ett helt nytt år. Vilka möjligheter finns detta år? Vad kommer att hända?

Det blev lite sent igår, men inte så farligt. Vi var nog hemma till 02.00 cirka (ingen större koll). Mycket fyrverkerier och dito god mat, men tyvärr inga kort. Jag glömde nämligen mobilen hemma. Mycket irriterande, jag ville ju både fota lite *och* skicka nyårs-SMS. De blev istället skickade i natt när vi kom hem.

Något som var ännu lite värre var att jag glömde att gratta min faster som fyllde år igår... Gud så jag skämdes! Som tur var styrde min mamma in mig på rätt spår när jag ringde och önskade gott nytt år.

I morgon tänkte jag jobba ett par timmar och sedan ska jag vara hemma ända till den 7de. Jobba lite hemifrån, visst, men inte åka in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar