tisdag 13 januari 2009

Tisdag

I går var jag på Viktväktarna för första gången sedan början av december. Jag hade bara gått upp 0,7 kilo på den tiden och det är jag hyfsat nöjd med, i synnerhet med tanke på att det varit jul och nyår... Men nu är det nya tag som gäller! Frukt, grönsaker och mer promenader & träning!

Trist i går var att det var fler som kommit på tanken med offentlig vägning, om man säger så. Kö i över 30 minuter för att komma fram till en våg. Lite väl overkill, tycker jag nog. Nog för att ett gäng av de nya kommer att troppa av den närmaste månaden, men i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Du är ju otroligt duktig, jag är jätteimpad! Det var sannerligen en prestation att klara alla helger med det resultatet. Grattis & Lycka till på det nya året. Kram :)

    SvaraRadera
  2. Om jag bara visste hur jag gjorde... :-) Jag har ju inte precis hållit igen under ledigheten, om man säger så. Kan nog inte ta någon cred för det här, är jag rädd.

    SvaraRadera