fredag 30 januari 2009

TV-programmen under fredagen...

Jag måste då bara börja med kvällens kung. Morgan Alling var så *otroligt* bra ikväll. Shit, så bra han dansar! Väl värd alla poäng han fick.

Det är just en sådan dans som Alling med partner genomförde som gör att jag gillar program som Let's dance. Personer som faktiskt presterar något. Det är ett program där man faktiskt måste lära sig något. Jag är faktiskt lyrisk och otroligt sugen på att börja dansa själv. Han fick det att se enkelt ut.

Kvällens armar tillhörde, som alltid, Magnus Samuelsson. Jag är inte typen som gillar übermuskler på killar, men wow.

Sedan hände en annan sensationell sak. Maken såg för första gången nästan på hela avsnittet av Hjälp! efter Let's dance. Eller snarare snabbspolade mellan inslagen med Chevy Chase. Jag har inte insett hur mycket Maken gillar denne amerikanske komiker, men det är mycket. Han var för övrigt ganska kul.

Slutligen kommer jag att sakna Appelgren/Lindström fortsättningsvis i På spåret. I synnerhet minen som Fredrik Lindström gjorde när han funderade eller skulle se så där lagom pillemarisk ut. Skum min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar