onsdag 31 december 2008

Nyårsafton 2008

Vi ska faktiskt på fest idag, min lilla svarta och jag...
...och Maken förstås. Nyårsmiddag och trevligt sällskap på Ekerö. Vem kan begära mera?

Av 2009 väntar jag mig det vanliga. God hälsa till mig, familjen och mina vänner. Resor vore trevligt, kanske ännu en NY-vistelse med J lite längre fram på året? Det finns dock en sak som jag önskar mig mest av allt, en bebis. Det är dags nu, i synnerhet när jag faktiskt blir gammalmoster i februari... :) Ingenting är på G ännu, men kanske snart.
Vad lovar jag då inför 2009? Tja, jag kan säga så här, Viktväktarna kommer att få se både mer och mindre av mig. Jag har en kurs som hängt efter mig i evigheters evighet, amen, nu ska den bort också. Jag lovade även tomten att jag skulle vara snäll 10 minuter i mars, så det får jag ju göra också. Annars tänker jag försöka stressa av lite. Inget blir bra av att stressa.
(Bilden hämtad från http://www.fyrverkerievent.se/index.php)

Gott Nytt 2009!

2 kommentarer:

  1. Happy New Yaer to you two. I hope you had a Merry Christams.

    SvaraRadera
  2. Happy New Year to both you and CS. Christmas was great! :) Are you back in the US now?

    SvaraRadera