söndag 18 januari 2009

Söndagen

Trött idag. När Maken åkte in för att jobba passade jag på att ta bilen och uträtta ärenden. Köpte både skor och jeans i Kista. Sedan åkte jag också och storhandlade på Citygross. Hur tråkigt som helst, men nu är det i alla fall gjort.

Och det blir för övrigt inte mer spännande här hemma heller. Idag är det Stora städar- & fixardagen. Tråkigt i allmänhet, men i synnerhet p g a att Maken inte är hemma och hjälper till...

Jag hittade ett recept på Allt om Mats hemsida som verkade ganska enkelt och snabbfixat: Lax i thaikokossås. Nu åt vi lax bara häromdagen, men nästa gång jag lagar lax ska jag jobba med det här receptet.

2 kommentarer:

  1. Skönt att ha fått tråkiga grejer gjorda i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Jo, det är det ju. Bättre att ta allt på en gång än att dra ut på det hela veckan. Missade egentligen bara en tråkig sak - stryka. :)

    SvaraRadera