onsdag 21 januari 2009

Dagen som varit...

Mellan jobbet, nyinstallation av diverse datorer och träning på Friskis ska jag vara glad om jag har en timme för datorsittande. Puh! Medeljympapass idag och det var inte att leka med. I synnerhet inte som jag fortfarande har träningsvärk sedan skivstångspasset i måndags.

På vägen hem brukar jag passa på att ringa släkt, vänner och bekanta som jag behöver ha tag i eller bara inte pratat med på ett tag. Det är ändå en tid när jag bara går eller sitter. Lika bra att vara effektiv.

I dag tänkte jag ringa angående födelsedagsfirande men det var ingen som svarade... Jag ska försöka igen, men annars kanske denna någon kunde ringa mig hem? :)

Istället ringde jag Mamma och hon fick följa mig hem, som så många gånger förut.

2 kommentarer:

  1. Oj, denna någon känner sig träffad! Sorry... Ta det inte personligt, jag brukar nästan alltid ta på ljudlöst senare på kvällen... man får minnas att jag är väldigt ljudkänslig och varit sjukskriven för utmattning... och igår sov jag tidigt. Sådärja! Nu har jag staplat ursäkterna :)
    Idag pigg igen, hoppas vi kan ses iaf! Kram från Jenny

    SvaraRadera
  2. Det var en ganska ordentlig vink, så det var bra att du blev lite träffad. :) Hoppas också vi kan ses någon gång i helgen i alla fall.

    SvaraRadera