fredag 9 januari 2009

Skanstull, 16.15, 9 januari


Min tilltro till mänskligheten stärktes en aning i dag. Ett ganska stort killgäng går förbi mig och är så bröliga som bara ett stort gäng tonårskillar kan vara. Det fina med dem? Den siste i gruppen börjar sjunga på "Fattig bonddräng" och några fler av den sjunger med. Det fick mig att börja le i alla fall...

Även annars var det en trevlig eftermiddag i Hammarby Sjöstad. God kaka & gott fika.

Jenny, jag tror att det var åt det hållet du bodde förut. Med reservation för mitt usla lokalsinne, men ändå. :)

1 kommentar:

  1. Hammarby Sjöstad, javisst! Min första egna lägenhet... Home sweet home, men till ett alldeles för högt pris... Så jag flyttade två stopp åt andra hållet till Årsta, en viss kontrast! Men nu är allt historia :( eller :)

    SvaraRadera