onsdag 7 januari 2009

Hemma

Första riktigt arbetsdagen efter julledighet och vad händer? Jag tillbringar halva natten i badrummet. Jag kände mig ganska slut efter det och bestämde mig för att arbeta hemifrån.

Det har fungerat ganska bra, förutom då den elev som ringde mig på mobiltelefonen från 8.30 till och med 9.30. 13 gånger! När jag väl gick upp och studerade numret kom jag dessutom på att det inte står i vår databas, så jag vet inte vem det var. Lycka...

När jag sedan hämtade posten fanns det ett kuvert adresserat till mig och Maken. I det låg två teckningar och ett brev från min yngsta brorsdotter. Kul! Nu blir det något annat än magneter som kommer upp på kylskåpet. :)

Jättevackert väder idag också. Synd att jag inte känner mig helt frisk, jag hade gärna gått ut och gått ett tag.

1 kommentar:

  1. Tråkigt med sjukdom, krya på dig! Kul med riktig post iaf :)

    SvaraRadera