söndag 28 april 2013

Två år idag - a.k.a älskade ungar

Idag är det två år sedan pojkarna följde med oss för gott. Jag skrev om första mötet förra året. Hur var det Winnerbäck skrev - Det här är slutet på en lycklig början. Nu väntar resten av livet och den ska bli minst lika bra.

Nu så här två år senare är vi en familj. Precis den familj jag alltid velat ha, men inte riktigt visste hur vi skulle få.

Jag hoppas att Taiwan-föräldrarna vet att vi älskar våra pojkar och är otroligt glada och tacksamma för att just vi har fått vara föräldrar åt dem. De är världens finaste - oavsett hur sur jag blir när de inte lyssnar på vad jag säger... ;-)

Idag tänker jag på familjen som rest till ett land långt borta för att hämta ett syskon. Hoppas att ni snart får vara tillsammans!

4 kommentarer:

  1. Grattis till hela familjen!

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  2. Grattis på tvåårsdagen! :)

    SvaraRadera
  3. Grattis till er och de fina pojkarna!
    Gissar att det är jag som ska skriva tack också! På torsdag får vi äntligen träffa lillebror!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbara nyheter! Skönt att ni äntligen får träffas! :-)

      Radera