onsdag 17 april 2013

*puh*

Har suttit med en kopp kaffe på fiket i Spånga en halvtimme för att bli av med sista resterna av huvudvärken. Som tur är verkar den ha släppt nu och jag har dessutom fått gjort ett par saker till jobbet som skulle fixas.
Jag har tydligen blivit ämnesansvarig för SO:n på jobbet - det kan ju vara en fördel inför eventuell, förhoppningsfull, förlängning. Vet inte hur allvarligt ment det var, men jag gillar ju att ha koll så... :)

Nu började jag nysa. Hoppas verkligen inte att jag blivit allergisk eller något nu. Har jag klarat mig i nästan 4 decennier så tycker jag att det är lite väl överdrivet.

Nu ska jag hem och ta hand om mina pojkar. Förmodligen lär det bli ett gäng UNO-partier med P1. Minst fyra om jag känner honom rätt. Sötnosen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar