lördag 27 april 2013

Lördagen

Åkte till Bromma för att kolla fotbollsskor till P1. Maken tvärvägrade först att gå in på XXL efter senaste besöket när de hade ganska dålig service, men det var inte så mycket personal på Stadium heller. Det blev i alla fall en vindtät fleecejacka till P1, en tröja till mig och en jacka till Maken.

Vi gick över till XXL sedan och köpte skor till båda pojkarna. Bra service den här gången!

Igår var det två år sedan vi träffades första gången, hela familjen. Det blev inget firande då, men i morgon. Då firar vi fådelsedag, två år sedan vi fick ansvaret för pojkarna och började vårt liv tillsammans.

Två år sedan jag sov någon annanstans än med pojkarna - och oftast Maken. Det är nog snart dags för mig att hitta en resa utan barnen. Kanske inte med Maken, det är jag inte säker på att de riktigt klarar ännu, men i alla fall med en kompis.

Nu hänger det ju på om jag har ett jobb i höst i o f s... Jag har börjat kolla på New York-resor under höstlovet - det vore underbart!

Nu är jag på väg in till stan, ska träffa A1. Som jag längtat!

1 kommentar:

  1. Stort GRATTIS till era två år! Jag hoppas på härligt firande och på förverkligade reseplaner!
    Tack för fin hälsning!

    SvaraRadera