söndag 7 april 2013

Lördagen, lite snabbt


Ja, nej... Vad kan jag säga? Sovmorgon till 09.30 (tack alla högre makter). Promenad till fiket nere i centrum. Sen frukost. Promenad till Erikshjälpen, där det bland annat blev ett nytt spel till Pusselbitarna:

Sedan buss hem och lite klättrande i träd innan vi kom hem. Besök av lilla A och hennes mamma som pågick ända fram till kvällen. Roligt!

Sen läggning med en P2 som inte ville somna förrän jag satt vid hans säng, strök honom över huvudet och sjöng blandade sånger. Gulligt.

Pratade med Systerdotter S om sommarens eventuella resa till Legoland. Åh, jag hoppas att det blir av! Insåg att både Skagen och Legoland ligger ganska långt bort, om man inte tar båt från Göteborg eller Varberg.

Kollade på Hell's kitchen tillsammans med Maken och nu är det dags för sängen. Puh!

I morgon blir det nog - tyvärr tycker jag - klippning för pojkarna. Sedan är det även dags för innebandy för P1. Jag ska nog iväg och handla inför kommande veckan. Eller kanske inte, vi är ju borta större delen av nästa vecka. Paris, baby! Love it!

Jag har inte sett någon snö här ännu - skulle det komma snö i Stockholmsområdet? God, I hope not. Hoppas att ni haft - och har - en bra helg!


2 kommentarer: