torsdag 25 april 2013

Alltså. Det där med jobb.

Det inverkar helt klart negativt på mitt bloggande. :) Idag har det varit något hela tiden. Lektioner, elevmöten, lärarmöte och öppet hus. Prat, prat, prat.

Kom precis hem och orkar inte skriva något avancerat - även om jag verkligen vill skriva om Isabella Löwengrips utspel om omklädningsrum för "hermafroditer" (det könsneutrala omklädningsrummet på Södra Latin som snart invigs). Cissi Wallin svarade henne mycket bra på Twitter, läs gärna tråden.

Men nog om mig. Hur är det med er? Något nytt? Skönt att det snart är helg (*duh*)?

4 kommentarer:

  1. Helg, det innebär bara att man får vara lite mer ifred på kontoret & att jag & kollegan som också måste jobba helg planerar att lyssna in oss på Bruce... Så spännande är mitt liv just nu, men jag siktar ju på att fylla ut både klämdagar & en extra veckas ledighet med flexkontot :/

    SvaraRadera
  2. Det låter trots allt rätt skönt. Ledighet är aldrig fel. Och jaaa, Brucekonserten är nästa helg! :-) Ska du gå på fredagen eller lördagen?

    SvaraRadera
  3. Jo, det är det dom hägrar just nu, den här ledigheten som kommer sen. Jag ska gå på fredagen, du?

    SvaraRadera
  4. Lördag kväll. Längtar verkligen. :-)

    SvaraRadera