tisdag 23 april 2013

Cake pops. The sequel...

Jag lyckades få med mig ett gäng av dem i morse. Kollegorna gillade dem. Och den elev som faktiskt tog emot en gav mig en tumme upp och upplyste mig om att det var ett av de finaste betyg något kunde få.

På väg hem träffade jag och Maken en av pedagogerna på pojkarnas förskola och hon sa också att de var goda. De verkar vara en hit, om än sjukt mastiga.

För att vara på säkra sidan så har jag doppat resten av klubborna (som jag hade kvar i kylen) i choklad och tar med mig dem i morgon. Det är bäst om de inte är kvar hemma - då äter jag upp varenda en...

Receptet  - som jag fotade och lade upp på bloggen i ett tidigare inlägg - hittar du här. Om du vill testa ljusa cake pops finns det bland annat på ICA:s hemsida - här. Inspiration? Kolla in Mia Öhrn, Bakerella och Shop-a-holic-mom (jordnötssmör...? Hmm... Bör testas)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar