torsdag 23 oktober 2008

Torsdag

Hela dagen har jag gått runt och trott att det var fredag. Inte så kul, kan jag meddela. Nu visar det sig att jag måste gå dit en gång till den här veckan...

Jag passade på att gå lite tidigare idag och smet iväg till frisören. Det var ganska lite folk där idag - mycket p g a att det är lönedag först i morgon - och jag blev klippt av min favorit. Det har varit en bra dag i dag i alla fall.

Jag vill laga mat, men det blir inte så mycket av den varan när Maken arbetar hur sent som helst vareviga kväll. I helgen, då ska jag banne mig storhandla och laga något riktigt gott! Men vad...?
---

I've been thinking that it's Friday all day long, how disappointing! Now I have to go to work one more day this week. ;-)

But it has been a good day to day anyway. I went to a hair salon and cut my hair. Didn't have to wait too long for my turn, since most people here gets their salaries tomorrow.

I want to cook more, but the problem is that M is working so late every night of the week. This weekend I wanna go shopping for food and make something really nice. But what...?

2 kommentarer:

  1. Something with mushrooms. At least M comes home. CS has added another week to his being away. But works busy. How about what I have seeing on some blogs. Chicken stuffed with feta, ec, and served in a cream sauce.

    SvaraRadera
  2. Thanks, that sounds like a good idea! I'll think about it, mushrooms are really good.

    Have a good weekend, even if it's without CS...

    SvaraRadera