lördag 4 oktober 2008

4 oktober 2008

Visst blev det en kanelbulle idag. Jag ler fortfarande, den var så god! Vi hann med ganska mycket idag, jag & Maken. Frunch-fika på konditoriet nere i Spånga. God cappuccino, smörgås med ost och skinka samt då den ljuvliga kanelbullen. En skön helgtradition som vi njuter av. Frukost-lunch, genomgång av veckan som varit och ett långsamt läsande av DN.

Sedan blev det också besök på två secondhandbutiker och ett besök till film- och spelbutiken i Solna där man kan byta in DVD-filmer som man inte vill ha längre mot filmer som man förmodligen vill ha. Eller åtminstone kan tänka sig att testa. Dessutom köpte jag Sims 2, så här ska spelas!

Sista stoppet på utflykten blev Citygross och Överskottsbolaget i Bromma. Storhandlande för att slippa bära hem allt för tunga saker i veckan. Det blir förmodligen stek till middag i kväll för övrigt. Jag ska bara hitta ett bra recept på det.

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra lördag! Mysig frukostvana. Själv har jag ju inte ens morgontidning levererad :(

    Har varit på Coop, promenerat, rensat lite i trädgården (nåja, cirka 7 minuter.) Nu lite städ, sen tacos... Kanske läsning men blir säkert tv.

    SvaraRadera
  2. Lördagar är så sköna! Söndagar blir lite stressiga eftersom det snart är måndag igen, men lördagar is the shit!

    SvaraRadera