söndag 5 oktober 2008

Stjärnor på is...

...Var det något att se? Vi kollade fram till Rafael Edholm, sedan gick vi och lade oss. Jag vet inte, Let's dance gillade jag, i alla fall förra säsongen, men det här känns lite krystat på något vis. Vi får se om jag tittar någon mer gång.

Jag spelade Sims 2 en hel del igår och än så länge gillar jag original-Sims bättre. Det är snyggare grafik nu, helt klart, men det blir så stressigt att spela. Maken spelar poker ikväll så då kan jag lägga in en Sims-stöt till, antar jag.

Nu, ner till fiket för frukost och sedan en sväng til Kista galleria.

3 kommentarer:

  1. Sims minsann? Har aldrig prövat det men kan tänka mig att det är lite "beroendeframkallande" :) Jag kollade inte på Stjärnor på is, men det verkar ju inte som jag missat något. Synd att det inte var så bra. Det kanske blir bättre lite längre fram?

    SvaraRadera
  2. Och vad gör pokeränkorna?

    Jag såg inledningen på Stjärnor på is, men det verkade jättetrist och dessutom inga kul kändisar. Den enda jag blev nyfiken på var Tony Irving. Nä, det blev porr i stället. Dokumentärer alltså, i SVT. Sånt som sällan blir av en lördagskväll trots att temasatsningen brukar vara intressant...

    SvaraRadera
  3. Sara: Sims är *mycket* beroendeframkallande. Men förbaskat kul också. :) Konståkningen kan ju bli mer intressant längre fram, när de kan åka bättre. Men jag tycker fortfarande att skaderisken borde vara hyfsat hög?

    Jenny: Jag var också nyfiken på hur Tony åkte och lyckades ju missa honom... Typiskt. Jag missade även porrkvällen på SVT och det var synd. Jag hade kryssat för den i TV-tidningen.

    SvaraRadera