fredag 30 september 2011

Vi gör ett försök...

Jag testar det här med att byta utseende på bloggen. Man kan ju tydligen gå tillbaka om det inte skulle kännas rätt. Jag har valt modellen Magazine, men tydligen kan du som läser byta runt hur du vill bland de mallar som visas uppe till vänster. Om du väljer att se enbart bildvyer borde du få upp en bild på Mr Darcy, aka Colin Firth hyfsat högt upp, ett ögongodistips...  Förresten borde du få upp flera bilder på Mr Firth när jag tänker efter. :)

Vad tycks? Borde jag skärpa mig och gå tillbaka till min kaffekopp?

3 kommentarer:

  1. Så spännande med blogglayouten!! Superfint och intressant, klart att du ska testa detta ett tag. Visst ser det proffsigt ut :-)

    När det kommer till själva användningen kommer jag som vanligt att fråga dig, grymt oteknisk som jag är...

    Skrev du om din snygga länklista eller kunde du kopiera den? Ska du göra en infoflik/presentation om dig själv
    typ, och framför allt - hur får man till en besöksräknare, tips?

    Om du inte vill ta detta i bloggkommentar kan vi väl höras vi mail eller dylikt.

    Jag kommer nog också att skifta till "Magazine" eftersom den är tydligare än mitt bildcollage. Dessutom borde en tidning passa mig...Kram!

    SvaraRadera
  2. Har du kommentarsgranskningen kvar eller försvann min kommentar, måntro? (Är det i så fall svårare att få kommentarerna att fastna i den här bloggvyn än i den vanliga?! Eftersom samma sak hände på min sida, hm...)
    Mycket snyggt i alla fall!

    SvaraRadera
  3. Jag fick kopiera den, länk för länk. Vet inte om det eventuellt går att göra på ett smidigare sätt. Jag ska göra någon sorts presentation har jag tänkt. Sedan tänkte jag också göra sidor för filmer och böcker, men det blir kanske sedan när jag börjar ägna mig åt sådant igen... :)

    Din sida blir jättesnygg som magasin - jag har kollat. :)

    Man ska dra över musen över inlägget för att se kommentarerna tror jag, men är inte säker.

    SvaraRadera