tisdag 6 september 2011

Förkylning - dag 2

Idag var jag lite smartare och tog två Panodil redan i morse. Allt för att kunna hinna ikapp med barnen under dagen.

Vi tog en promenad ner till centrum i förmiddags. Jag lovade Maken att posta ett par saker som han sålt på Tradera, samtidigt passade jag på att skicka en egen leverans.

Egentligen borde jag städa upp alla äpplen som ligger ute i trädgården, men orkar inte. Det får räcka med att jag både tvättat, slängt in en maskin disk och sorterat i tvättstugan.

Apropå tvättstugan... Jag har kommit på att jag ska skaffa några fler Antonius-stativ med hyllor. Skönt att få bort allt från allmän åsyn. Det finns plats för tre låga till. Eventuellt ska jag kolla efter andra lösningar, med stängda luckor. Nu har jag köpt en med trådbackar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar